FAQ - відповіді на часті запитання
Питання по гарантії
1. Чи є гарантія на товар?
Згідно з Законом України «Про захист прав споживача» Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів від моменту оформлення замовлення. На деякий "складний інструмент" поширюється гарантія до півроку. Детальніше про гарантійні умови Ви можете дізнатися у оператора або на нашому сайті
Обов'язково зберігайте упаковку в якій була надіслана запчастина!
Обов'язково перевіряйте запчастини ДО повної установки!
2. Як відбувається заміна товару і повернення?
Ми намагаємося зробити процедуру повернення максимально простий для Вас! Зв'яжіться з нами по телефону або через зручний Вам месенджер, опишіть проблему або просто бажання повернути товар. Оператор відзначить Ваше замовлення і повідомить актуальні дані для відправки товару назад.
Повернення коштів здійснюється на карту обраного Вами банку або особистий рахунок на сайті (для зареєстрованих користувачів).
Точно так само проводиться і обмін товару, за умови наявності його на складі.
3. За чий рахунок йде повернення якщо товар бракований або не підійшов?
Повернення товарів належної якості, за непотрібністю, здійснюється за рахунок клієнта.
Повернення і обмін бракованих запчастин завжди оплачує наша компанія, якщо інші умови не обговорювалися з клієнтом індивідуально.
4. Як швидко мені замінять бракований товар?
Зворотній пересилання товару займає 1-3 дні. Після чого ми одержуємо браковану запчастину, оглядаємо її і відправляємо Вам заміну (при її наявності). Ми працюємо максимально оперативно і велика частина повернень розглядається в Протягом 1-3 днів від отримання вашого повернення на Новії пошті.
5. Мені не сподобався чохол / дисплей або будь-який інший товар, я можу його повернути?
Звичайно! Згідно із Законом України «Про захист прав споживача» Ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів від моменту оформлення замовлення.
За винятком невеликого переліку товарів, які не підлягають поверненням (Ключі активації тощо), але про це менеджер вас обов'язково попередить перед відправкою.
6. Я встановив дисплей і він перестав працювати, що мені робити?
Насамперед наберіть нас. Найчастіше, гарантія після повної установки запчастини, вже не діє. Однак, наша головна мета - надати Вам робочу запчастину і ми постараємося знайти взаємовигідне рішення. Зробити це можна за телефону: 0 800 604-579.
7. Чому немає гарантії після установки?
На жаль специфіка роботи із запчастинами така. Як буде працювати відремонтований прилад і сама запчастина, сильно залежить від кваліфікації майстра. На жаль ми не можемо поручиться за всіх ремонтників. Якщо він припуститься помилки при ремонті, це безпосередньо вплине на термін і коректність роботи навіть 100% робочої запчастини.
о речі, на запчастини встановлені в нашому сервісі терміни гарантії значно довший.
Питання по Доставці:
8. Як швидко відправите замовлення?
Якщо за вашим замовленням все є в наявності, воно оформлене наложкою або оплата пройшла до зазначеного часу, для даної служби доставки, він поїде в цей же день.
9. Чим відправляєте?
Щодня відправляємо посилки "Новою Поштою" і "Укрпоштою".
Також відправляємо маршрутками по Запорізькій області.
10. Через скільки прийде посилка?
Орієнтовний термін доставки "Новою Поштою" - 2/3 дні. "Укрпоштою" - від 4 до 7 днів.
Детальніше можете дізнатися у оператора при оформленні замовлення.
11. У Вас безкоштовна доставка?
Оплата доставки здійснюється отримувачем за тарифами служби доставки, якої Ви бажаєте отримати товар. Цю суму Ви оплачуєте при отриманні товару на відділенні пошти. Нам оплачуєте тільки вартість товару.
Приблизну вартість Ви можете уточнити у оператора, при оформленні замовлення.
12. Скільки коштує доставка?
Вартість доставки формується за тарифами обраної компанії-перевізника. Приблизну вартість можете дізнатися у оператора при оформленні замовлення!
13. Чому Ви не відправляєте наложкою маленькі замовлення?
Тарифи "Нової Пошти" з наложкою часто в рази перевищують вартість самого товару. І показник відмов по таким посилкам, був настільки високий, що на жаль, ми змушені були обмежити мінімальну вартість для відправки замовлення пічлплатою, на рівні повної вартості доставк итаких відправлень.
14. Дисплей приїхав до мене розбитим, що робити?
Завжди оглядайте посилку при отриманні, цен айголовніше правило
Якщо запчастина прийшла розбита, обов'язково зафіксуйте це на пошті! Наберіть нас і ми підкажемо як це правильно зробити. Тільки так ми зможемо замінити запчастина на іншу, безкоштовно для Вас. Якщо ж ви виявили цю неприємність уже пішовши з пошти, ми не зможемо безкоштовно замінити запчастину. Однак завжди підемо Вам на зустріч і постараємося знайти взаємовигідне рішення. В будь-якому випадку обов'язково зв'яжіться з нами.
Питання по Оплаті:
15. Як можна оплатити? Можна відправити наложкой? Картою оплатити можна?
Ми відправляємо посилки післяплатою при сумі замовлення понад 150 грн. Так само можете оплатити повну передоплату за товар на карту або розрахунковий рахунок ПриватБанку. Так ви зменшите вартість доставки товару майже в 2 рази. що б отримати реквізити. Вам потрібно відповідно оформити замовлення на сайті або повідомити про це менеджера при оформленні замовлення!
16. Потрібно підтверджувати оплату?
Якщо Ви оплачуєте товар через сервіси Приват банка - досить вказати номер замовлення в призначенні платежу.
Якщо Ви користуєтеся будь-яким іншим банком - наберіть нас або відпишіть в зручний Вам месенджер про оплату
Питання по Ремонту:
17. Ви займаєтеся ремонтом?
Так, ми здійснюємо ремонт техніки. Уточнити попередню вартість, наявність запчастин і терміни роботи Ви можете за телефоном (096) 0-311-312.
18. Я можу відправити Вам планшет для підбору сенсора на нього?
Так звичайно! Наші майстри підберуть, а при необхідності, і встановлять сенсор або дисплей на ваш планшет. Однак, щоб уникнути непотрібних пересилань, рекомендуємо спочатку зв'язатися з нами за телефоном або через будь-який зручний Вам месенджер (ViberTelegram). Ми спробуємо підібрати запчастину і скажемо її наявність в телефонному режимі.
Загальні питання:
19. Чи доступний товар до замовлення (на сайті написано, що є в наявності)
Всі товари на нашому сайті достапни до замовлення. Якщо вказано "Є в наявності" - він готовий до відправки в той же день. Якщо вказано "обмежена", товар може бути у нашого постачальника і ми зможемо відправити його Вам протягом пари днів.
20. У вас є представництво в Харкові?
Ми знаходимося тільки в місті Запоріжжя. Філій в інших містах у нас немає.
21. Можна оформити замовлення по телефону?
Так звичайно! Ви можете зв'язатися з нами за телефоном: 0 800 604-579 і ми оформимо Ваше замовлення..
Також Ви можете звернутися до нас через будь-який зручний Вам месенджер і оформити замовлення в такому режимі.
22.У вас є знижки?
Так, у нас накопичувальна система знижок. Уже після покупок на 1000грн ви отримуєте першу знижку 5%. Далі є ще два ступені:
-7%, після покупок на 8000 грн
-8% (а також оптові ціни на аксесуари), після покупок на 15000 грн