Оплата и доставка товару

Оплата товару:

  ✔в національній / банківській картці через термінал при самовідводі;

  ✔попередплата (оплата на розрахунковий рахунок або карту Приватбанка);

  ✔ наложені платежі (при замовленні ОТ 150 грн)

Оплата на розрахунковий рахунок Приватбанка

Через термінал:

     Усі послуги → Платежі по Україні → Оплата за реквізитами

Приват 24:

     Меню→Платежі→Украина→Ввод номера Р/С

 

Доставка:

 

Самовывоз
Самовивіз з магазину:

Оформивши замовлення на сайті ОБОВ'ЯЗКОВО передзвоніть менеджеру для уточнення наявності. Після підтвердження ми відкладемо Ваше замовлення. Ви можете перевірити товар на місці перед вчиненням остаточної покупкі.Забрать можна в будь-який зручний для вас час з 9.00 до 17.00.

Новая почта

Нова Пошта:

Зробивши оплату до 15.00 ми відправимо ваш замовлення в цей же день. Доставка в середньому займає 1-3 дні.

сайт Нова Пошта
интайм

Інтайм:

Зробивши оплату до 15.00 ми відправимо ваш замовлення в цей же день. Доставка в середньому займає 2-3 дні..

сайт Інтайм
Укрпочта

Укрпошта:

Хоча доставка і істотно дешевше інших кур'єрських служб, її терміни можуть розтягнутися на 7 і більше днів.

сайт Укрпошта

маршрутка

Маршрутка:

Тільки по Запорізькій обл .. Відправлення та доставка в день замовлення.
Звертаємо Вашу увагу:
Після передачі посилки водієві автобуса ми не несемо ніякої відповідальності за збереження посилки в дорозі. Якщо ви не готові взяти на себе такий ризик - рекомендуємо користуватися Новою поштою.

Звертаємо Вашу увагу:

  • Послуги пересилання оплачує замовник (якщо це не обумовлено заздалегідь) згідно з тарифами обраної компанії-перевізника.
  • У суботу відправка тільки до 15-00. У неділю перевізники не працюють.

Доставка здійснюється в будь-яку точку України:

  • в обласні центри в радіусі 500км від Запоріжжя товар приїде вже на наступний день;
  • більше 500км - через день;
  • в райцентри - до 3-х днів.

Відразу після оформлення замовлення Вам обов'язково передзвонить наш менеджер для уточнення даних і підтвердження замовлення.

Реквізити на оплату, номер ТТН і повідомлення про підтвердження замовлення висилаємо на вказаний вами e-mail або номер телефону.
Якщо повідомлення не приходить або менеджер вам не передзвонив, значить, замовлення було в повному обсязі оформлений. В цьому випадку слід повторити оформлення замовлення. Найчастіше це відбувається тому, що Ви забули натиснути кнопку "Оформити замовлення".

Наші менеджери обов'язково зв'яжуться з Вами в найкоротші терміни або зателефонувавши Ви можете уточнити всі Ваші питання!

Графік роботи нашого Call-центру:

Пн-Сб: з 8-30 до 17-00.
Нд: з 9-00 до 16-00